Reklamace a vrácení

Ohledně reklamace, vrácení nebo výměny zboží nás prosím kontaktujte. Do 5 pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu.

REKLAMACE

Bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku? To nás moc mrzí. Uděláme vše proto, abychom problém co nejdříve vyřešili.

Pokud chcete reklamovat zboží, je nutné zaslat e-mail na adresu info@hilarion.cz, kde uvedete typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Při nákupu zboží máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Zboží musí být nepoškozené, v originálním obalu. Nesmí jevit žádné známky opotřebení a používání. Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit, prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu nedošlo k jeho poškození. 

Zásilka by měla obsahovat doklad o nákupu s datem objednání a datem převzetí zboží. Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží. Vaše jméno a příjmení a Vaší adresu. Číslo Vašeho bankovního účtu.

-

Zboží je možné reklamovat nebo vrátit v našem institutu na adrese: Thámova 181/20, 186 00 Praha 8 - Karlín

Podrobné informace najdete v našich obchodních podmínkách.