Reklamace a vrácení
Ohledně reklamace, vrácení nebo výměny zboží nás prosím kontaktujte. Do 5 pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu.
REKLAMACE
Bylo s Vaší objednávkou něco v nepořádku? To nás moc mrzí. Uděláme vše proto, abychom problém co nejdříve vyřešili.
Pokud chcete reklamovat zboží, je nutné zaslat e-mail na adresu info@hilarion.cz, kde uvedete typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly, protože prodávající neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Potvrzení přijaté reklamace_PRÁZDNÝ FORMULÁŘ
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Při nákupu zboží máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Zboží musí být nepoškozené, v originálním obalu. Nesmí jevit žádné známky opotřebení a používání. Pokud se rozhodnete zboží vrátit či vyměnit, prosíme o důkladné zabalení zboží, aby během převozu nedošlo k jeho poškození.
Zásilka by měla obsahovat doklad o nákupu s datem objednání a datem převzetí zboží. Žádost o vrácení peněz či výměnu zboží. Vaše jméno a příjmení a Vaší adresu. Číslo Vašeho bankovního účtu.
-
Zboží je možné reklamovat nebo vrátit v našem institutu na adrese: Thámova 181/20, 186 00 Praha 8 - Karlín
Podrobné informace najdete v našich obchodních podmínkách.